آرشیو نوشته‌های دسته بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

چگونه شرکت خود را در شبکه LinkedIn معرفی کنیم ؟

لینکداین با 200 میلیون عضو ، حرفه ای ترین شبکه های اجتماعی از لحاظ کسب و کار و تجارت است. امروزه دیگر حضور در این شبکه برای هر فرد متخصص یک فرصت محسوب می شود. همچنین می شود گفت این فضای اجتماعی یک ویترین و ...

۱۰ نکته برای استفاده از توییتر در جهت بهبود سئو و برندینگ

گوگل و بینگ در حال حاضر در حال فعالیت و ارتباط دادن شبکه های اجتماعی با نتایج جست و جو هستند . شبکه های اجتماعی را نمیتوان بی تاثیر دانست و تاثیر این شبکه ها را انکار کرد.

انتشار اتوماتیک پست های وبلاگ در فیس بوک و توییتر

فکر نمی کنم لازم باشه که در مورد اهمیت شبکه های اجتماعی در دنیای امروز توضیح بدم. اما بد نیست یادآوری کنم که اشتراک گذاری لینک های یک سایت در شبکه های اجتماعی، به شرطی که اصولی انجام بشه، از نظر گوگل هم یک نکته ...

تاثیر گوگل پلاس و سئو

آیا گوگل پلاس بر سئو تاثیری دارد ؟

وقتی گوگل شبکه اجتماعی خود را تحت عنوان " گوگل پلاس " معرفی کرد ، نظر خیلی از صاحب نظران در علم سئو را به سوی خود جلب کرد. این شبکه میتواند هم برای شرکت ها و هم برای افراد سودمند باشد.در ادامه به تاثیرات ...

معرفي Facebook for Business و خطري براي گوگل پلاس

آخرین نبرد موش و گربه بازی بین فیسبوک و گوگل، به دنیای تجارت کشیده شده است. با توجه به اینکه کمپانی های تجاری در شبکه های اجتماعی نیز حضور دارند. و جدید ترین قابلیت فیسبوک، “یعنی فیسبوک برای تجارت” به طور مستقیم هدفش را رقیب ...



آخرین نوشته‌های یک ادمین را در ایمیلتان دریافت کنید

عضو لیست ایمیلی ما شوید تا آخرین نوشته‌های یک ادمین برایتان ایمیل شود