همه ما میدانیم که در راهاندازی یک کسبوکار موفق٬ عوامل زیادی میتوانند در موفقیت و یا شکست یک محصول٬ یک سازمان و حتی یک سایت دخیل باشند. برند یا نام کسبوکار از مهمترین مواردی است که میتوان نام برد. البته کسبوکارهایی هم بودند که حتی برند خیلی خوبی نداشتند اما به خاطر خدمات خوبشان به برند تبدیل شدهاند٬ اما زمانی که میشود با کمی جستوجو و حتی شرکت در کلاسهای آموزش مرتبط با این موضوع جلوی ضررهای احتمالی به خاطر عدم انتخاب صحیح برند خود را گرفت چرا باز هم خطا کنیم؟
اهمیت انتخاب برند و نام برای کسبوکار خود آنقدری بالاست که حتی در برخی از کشورهای خارجی٬ مشاورانی به صورت تخصصی به شرکتها مشاوره میدهند تا بهترین برند را برای شرکت خود برگزینند. یکی از دوستان خوب ما در نامینیک٬ در حال برگزاری کارگاهی در تاریخ ۱۰ آبانماه در تهران با مضمون “۳۰ نکته در انتخاب نام برند” میباشند که با توجه به سابقه خوب مدرس این کارگاه -آقای حمید توکلی- توصیه میکنم که در آن شرکت کنید. میتوانید از طریق لینک کارگاه ۳۰ نکته در انتخاب برند اطلاعات بیشتری کسب کنید و در این دوره ثبتنام کنید.
توجه کنید که این نوشته یک رپورتاژ نیست٬ یک ادمین از کارگاهها و همایشهای با کیفیت که تا حدودی با یک ادمین مرتبط باشند حمایت میکند. اگر کارگاه یا سرویس مشابهی دارید با ما تماس بگیرید.
عضو لیست ایمیلی ما شوید تا آخرین نوشتههای یک ادمین برایتان ایمیل شود
۳ دیدگاه
سلام اقا خیلی خیلی خسته نباشید چرا اینقدر دیر مطلب میزارید باور کنید من هرروز میام سر میزنم به سایتتون منتظرم مطلب بخونم تمام مطالبتونو دنبال کردم اپدیت کنیم شما افتخار مایید
سعی میکنیم که بروزتر باشیم٬ با تشکر از همراهی شما :)
با سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون
در ضمن در صورت ممکن سایتتون رو پیوسته بروز کنید
چون ما به یک ادمین عادت کردیم هر روز هم که سر میزنیم نا امید میشیم وقتی مطالب جدید رو نمیبینم
قربان شما
شما چه دیدگاهی دارید؟